پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228604
تکاپوي رسانه هاي معاند براي انحراف هدف در فيلم مستند داعش در شهرکرد
تاریخ انتشار : 1396/06/19
نمایش : 1615
عباس اسلامي گفت: هدف از توليد اين فيلم پيام آسايش و امنيت است / مردم قدر امنيت و آسايش خود را بدانند.
 به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز ، با شروع تصوير برداري مستند فيلم داعش در شهرکرد و تصاوير منتشر شده از پشت صحنه اين فيلم باعث نقل قول هاي فراوني در سايت هاي خبري و شبکه هاي اجتماعي شده است که در اين بين شبکه هاي ضد انقلاب با سوء استفاده از اين  تصاوير به دنبال کم اثر کردن اثرات اين مستند هستند .

عباس اسلامي تهيه کننده اين مستند در گفتگو با خبر نگار جهانبين نيوز گفت: با توجه به نزديک شدن به هفته دفاع مقدس ، ماه محرم و همچنين قدرداني از رشادت هاي مدافعين حرم اقدام به توليد اين مستند با هدف محتواي ارزشي ورساندن پيام انقلاب اسلامي به مردم عزيز کشورمان نموديم.

وي افزود:  در جلسات هم انديشي که برگزارد شد سرانجام  اين مستند با نام داعش در شهرکرد کليد خورد

اسلامي گفت : مدت زمان آماده سازي لوکيشن ها و سير مراحل فيلمنامه نويسي ، هماهنگي با دستگاه هاي استاني از جمله سپاه حضرت قمربين هاشم (ع) استان ، نامه نگاري هاي لازم با استاندار محتروم و رئيس شوراي تامين استان، همچنين دستگاه هاي مرتبط دادگستري ،اطلاعات ونيروي انتظامي براي آغاز تصوير برداري در مدت دوماه صورت پذيرفت

وي اشاره اي هم به مکان هاي تصوير برداري اين مستند کرد وگفت : تصوير برداري اين مستند در رحميته شهرکرد و سکانس هاي داخل شهر در حدفاصل سه راه سينما و چهارراه فردوسي تصوير برداري شد.

اسلامي ياد آور شد که در تمام مراحل تصوير برداري امنيت محل تصوير برداري توسط عوامل نيروي انتظامي به خوبي صورت گرفت که از تمامي اين عزيزان تشکر مي نمايم.

تهيه کننده فيلم داعش در شهرکرد ادامه داد : در اين فيلم حدود۱۵۰ نفر به عنوان بازيگر، سياه لشگر و عوامل اجرايي همکاري کردند.

وي در رابطه با اخبار منتشر شده در سايت هاي خبري و شبکه هاي اجتماعي در خصوص اين فيلم گفت: از امروز صبح (شنبه)که تصوير برداري سکانس هاي داخلي شهر تصوير برداري شد کانال هاي ضد انقلاب که  دائما بر عليه مدافعان حرم سياه نمايي مي کنند ، همچنين داعشي هاي وطني که براي تضعيف روحيه مقاومت در صدد ايجاد رعب و وحشت در بين مردم هستند اقدام به انتشار اين مطالب نمودند .

بيان اين نکته لازم است که در طول مراحل ساخت اين مستند تعداد بسياري از شهروندان درخواست همکاري و بازي در اين مستند را داشتند و اعلام اينکه تصوير برداري اين فيلم بدون اطلاع مردم صورت گرفته و باعث ترس و وحشت هم شهريان و هم استاني هاي عزيز ما شده است صرفا در جهت کاهش اثرات توليدات اين چنيني است 

اسلامي هدف از توليد اين فيلم را پيام آسايش و امنيت دانست وگفت : پيام اين فيلم به مردم اين است  که قدر امنيت و آسايش خود را بدانيم همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند که اگر مدافعان حرم در عراق و سوريه مبارزه نکنند. بايد در همدان وکرمانشاه با آنها مبارزه کنيم.

عباس اسلامي در پايان گفت : مستند داعش در شهرکرد از ۳۱ شهريور ماه آغاز هفته دفاع مقدس و به مدت ۷ روز در مصلي امام خميني (ره) شهرکرد اکران خواهد شد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html